איפור למתחילות – איך להתאפר לאירוע?

גם אם אתן מכירות מוצרים בסיסיים כמו אודם, מסקרה או סומק, לא כל מתאפרת מתחילה יכולה להצליח להתאפר לאירוע חגיגי לבדה. אירועים כמו ארוחת ערב חגיגית, דייט חוב, חתונה או כל אירוע מיוחד אחר אינם סיבה להתחיל לחשוש או להוציא מאות שקלים על איפור מקצועי. אנחנו כאן כדי להסביר לך איך תוכלי להתכונן בכוחות עצמך עם המוצרים שכבר יש לך.

לפני שתתחילי, ודאי שהמוצרים שיש ברשותך מתאימים לסוג העור שלך (נוטה לשמנוניות, יבש או רגיל), גוון העור שלך (תוכלי לוודא זאת על ידי בדיקה על גב כף היד) והימצאותם של מוצרים בסיסיים בתיק האיפור שלך.

  1. את רצף האיפור נהוג להתחיל עם מייק אפ שניתן למרוח בעזרת מברשת איפור או ספוג מיוחד. הקפידי על מייק אפ בגימור טבעי וספיגה מלאה ואחידה שלו על כל אזור הפנים והצוואר.
  2. קונסילר הוא מוצר שנועד לכסות אדמומיות או כהויות שהמייק אפ לא חוסם במלואן ולכן מהווה השלמה לפעולת הכיסוי.
  3. השלב הבא הוא איפור עיניים – מסקרה וצלליות, עפרונות ואייליינר, לא משנה מה תחליטי להניח, הקפידי על מוצרים איכותיים שנבדקו אופתלמולוגית ולא יגרמו לגירויים ונזק לעיניים. במרבית הפעמים, גוון שחור תהיה הבחירה הנכונה למוצרי שרטוט כמו עיפרון, אייליינר ומסקרה ואילו צבע הצלליות יצטרך להתאים לבגדים שבחרת ללבוש בערב. שימו לב שמריחת המסקרה תגיע רק לאחר סיום הנחת הצלליות.
  4. הלחיים הן הבאות בתור ונהוג להפיח בהן חיים בעזרת סומק. סומק ורוד, אדום או כתום? תלוי בגוון הפנים שלך והמראה שתרצי לייצר. ברונזר שלא כמו סומק, מטרתו להקנות מראה שזוף וחטוב ללחיים. אין חובה להשתמש בו אך הוא מוסיף המון.
  5. חותמים בנשיקה עם שפתיים צבועות באודם או ליפגלוס עדין שיהפכו את הלוק למושלם. הקפידי להתאים את גוון האודם לצלליות ולסומק שכבר השתמשת בהם ולא להפריז בצבעוניות חזקה מידי.

טיפים נוספים לטיפוח הפנים לקראת אירוע:

  • נשים רבות מקפידות למרוח קרם לחות לפני תחילת המלאכה כדי להגן על עור הפנים שלהן מיובש ופגיעות אחרות.
  • איפור עמיד תמיד יהיה עדיף ממוצרים זולים אחרים כיוון שאירוע יכול לדרוש ממך גם הסתובבות, ריקוד, אכילה וכדומה.
  • הסרת איפור היא החלק האחרון של האירוע ואסור ללכת לישון לפני שמשלימים את פעולת הניקיון! גם אם האירוע נמשך עד הדעות הקטנות של הלילה, הקפידי להסיר את האיפור לשמירה על העור שלך.