המחירים של ניתוחי פנים לפני אירוע

שוקלים לבצע ניתוח פנים לפני אירוע? המאמר הבא הוא בשבילכם. יש אנשים שרוצים לשפר את המראה שלהם לאחר תאונה או פציעה. אחרים רוצים לתקן מום מולד כמו שפה וחך שסועים או לתקן בעיה כמו אסימטריה בפנים. ניתוח פנים הוא המענה עבור כל אלה.מדובר בתהליך של שינוי תווי הפנים של אדם כדי לשפר את המראה שלו. 

המונח ניתוח פנים משמש לתיאור מגוון הליכים כירורגיים המבוצעים בפנים. הסוגים הנפוצים ביותר של ניתוחי פנים הם ניתוח אף, מתיחת פנים ושאיבת שומן. ניתוח פנים יכול להיעשות מסיבות רבות. 

ניתן לבצע ניתוח פנים למטרות קוסמטיות או שיקום. ניתוחים קוסמטיים נעשים לרוב על מנת לשפר את מראה הפנים, כגון על ידי הפחתת קמטים, הסרת צלקות ועיצוב מחדש של האף. ניתוחים שיקומיים עשויים להיות נחוצים לטיפול במומים מולדים או פציעות.

כמה סוגים נפוצים של ניתוחי פנים כוללים:

– מתיחת פנים: הליך שמסיר עודפי עור ושומן מאזורים סביב העיניים, הלחיים והצוואר על מנת להדק עור רפוי ולהפחית קמטים.

– ניתוח אף: הליך כירורגי המשנה את צורת האף של אדם.

– הרמת עפעפיים: הליך כירורגי שמסיר עודפי עור מסביב לאזור העיניים או מתקן צניחת עפעפיים.

– הרמת גבות: הליך כירורגי המהדק גבות נפולות.

– הגדלת לחיים: הליך כירורגי בעזרת שתלים להרמת לחיים שקועות.

ניתוחי פנים – לא רק לעשירים!

חשוב לציין כי ניתוחים אלו אינם מיועדים רק לסלבריטאים או לאנשים עשירים, הם זמינים כעת לקהל הרחב. עלות ניתוח פנים משתנה בהתאם לסוג ומורכבות ההליך. 

עלות ניתוח הפנים תלויה בסוג הניתוח שאתם עוברים. למשל, עלות ניתוחי מתיחת פנים לרוב יקרים יותר מאשר ניתוחי אף. ניתוח אף יכול לעלות בין 6,000 ל-42,000 ש"ח בעוד מתיחת פנים עשויה לעלות בין 32,000 ל-38,000 ש"ח. מוזמנים להיכנס לאתר של ד"ר וולף למגוון ניתוחי פנים וכל מה שצריך לדעת.