אורמש מציעה פאנלים סולאריים לגני אירועים

חברת אורמש, אשר פיתוח המערכות הסולאריות שלה הביא עמו קשת רחבה של יתרונות במגוון רחב מאד של תחומים, חקלאות, חממות, עבור עסקים ואפילו – עבור אנשים פרטיים בבתים פרטיים, מסייעת רבות בפיתוחם של עסקים ע"י סיוע בהפקת רווחים והקטנת הוצאות בעזרת הטכנולוגיה שלה. בנוסף, מובילה החברה את מהפכת האנרגיה הסולארית מעלה מעלה, וכן יסייעו משמעותית בהמשך פיתוח המדינה בפרט.

מידע נוסף על טכנולוגיית המערכות הסולאריות

טכנולוגיית המערכות הסולאריות פועלת באמצעות התקנה של פאנלים סולאריים על גג העסק. הפאנלים קולטים את אנרגיית השמש, שאפרופו בישראל חזקה ביותר ברובה ככולה של השנה, וזו האחרונה מופקת לכדי אנרגיה בקלות ובמהירות. מאחר שמדובר בטכנולוגיה מדהימה לכל הדעות, כמובן שלא היה רחוק היום שגורמים רבים, גדולים ומשמעותיים ישימו ידם על המצאת הזהב הזו. לאחרונה יותר ויותר אולמות אירועים הצטרפו למהפכה וכך הם מנצלים את השטחים הענקיים שלהם לטובת הפקת חשמל זול.

אורמש זוכה במכרזים ציבוריים

אורמש אנרגיה זכתה לאחרונה במספר מכרזים ציבוריים, בין היתר במכרז ארצי עמק יזרעאל, מכרז ארצי באר טוביה ומכרז ארצי קרית ביאליק. המכרזים הללו הם כמובן בסדר גודל משמעותי למדי, וכך לדוגמה מדובר במכרזים שמשמעותם השכרה של עשרות גגות לזמן רב, כמו למשל מכרז ארצי בית אריה שהקנה לאורמש זכות השכרה של 16 גגות לתקופה של 25 שנה, והיד עוד נטויה.

גם חברות פרטיות מבינות את הפוטנציאל

לא רחוק משם ניתן כבר לראות את עבודות ההקמה לקראת חיבור מערכת סולארית נוספת על גג הסינמה סיטי של ראשון לציון.

פרויקט נוסף של אורמש והפעם באיזור התעשייה סגולה שם הותקנו מתקנים סולאריים בהספק של כ-550 קילוואט המיועדים למכירת חשמל בתעריף קבוע למשך 25 שנים בנוסף למתקנים סולארים לצריכה עצמית של החשמל במבנים ובהספק של כ 600 קילוואט.

לסיכום, אם אתם רוצים להתקין מערכת סולארית על גן האירועים שלהם, אנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה על אורמש אשר פורסמה באתר ערוץ 7