רוצים לשפר את כוח האדם שלכם? ערכו ערבי גיבוש!

על מנת להגיע לכדי הצלחה בעסק, יש לדאוג כמובן כי להון אנושי לא פחות ממצוין, איכותי, נבון ונכון לסוג העסק המנוהל על ידכם. לצד זאת, חשוב לא פחות היא התקשורת. התקשורת בין העובדים, התקשורת בין המנהלים לבין העובדים וככלל- יצירת סדר ונועם בכל הקשור למצבת כוח האדם שלכם. על מנת להגיע לתוצאות טובות בתקשורת הזו שבין כוח האדם שלכם בעסק, יש לקחת בחשבון שיש לבחור נכון את מצבת העובדים בעסק שלכם. 

המפתח להצלחתם של כל חברה וכל עסק הוא בראש ובראשונה מצבת העובדים שלו. ככל שאלו יהיו טובים ואיכותיים יותר- כך התוצאות הטובות לא יאחרו להגיע. אחת הדרכים המצוינות לשפר את כוח האדם שלכם היא באמצעות מתן תנאים מצוינים, בפרט ערבי חברה וערבי גיבוש. אלו בכוחם להעניק לעובדים שלכם מוטיבציה, שמחה, רצון להגיע לעבודה ולהיפגש עם חבריהם. וכך, בהתאמה, התוצאות הטובות לא יאחרו להגיע.

יצירת תחושת הביחד ואווירת האחווה היא חלק בלתי נפרד מכל אינטראקציה חברתית כלשהי בכל מקום עבודה, על כן, זה הוא בדיוק המקום להשקיע. ככל שעובדיכם ירגישו טוב ונוח יותר במקום העבודה, טוב ונוח יותר עם העובדים האחרים כך בהתאמה הם יספקו תוצאות מצוינות. ואלו, לא מגיעים יש מאין. לכן, עליכם כבעלי עסקים לייצר תודעת שפע בעסק ולפנק לפנק לפנק.

ערבי הגיבוש הם במתכונת לעשות טוב מאד או לא לעשות בכלל. ערב גיבוש שיהא לא מושקע או לא מהנה בהכרח יגרור אחריו תגובות רעות, וכתוצאה מכך יגרור אחריו אי מוטיבציה ורצון של העובדים לעבודה.

רעיונות לערבי גיבוש הם למשל קיום סדנאות, עריכת משחקי תפקידים ומשחקי חברה, בחירת מקום כיף לבלות בו, מוזיקה ואוכל מצוינים. והדבר החשוב ביותר- מעורבות. דאגו שבערבים אלו יהיו נוכחים כל הנוגעים בדבר, החל מהעובדים הזוטרים ביותר ועד למנהלי ומנכ"ל החברה.

מוזמנים לקרוא עוד על הייבוב